Google Tag Manager
Przesyłaj konkretne informacje z Twojej
platformy lub łącz systemy
Google Tag Manager
Przesyłaj konkretne informacje z Twojej platformy lub łącz systemy
Analiza i targetowanie z Google Tag Manager
Google Tag Manager to narzędzie, które umożliwia zbieranie, zarządzanie i analizowanie danych na Twojej platformie internetowej oraz szczegółowe targetowanie celów konwersji. Wykorzystując potencjał tego narzędzia, lepiej zrozumiesz zachowania użytkowników i zoptymalizujesz działania reklamowe.
Konfiguracja i Wdrożenie Tagów: Pomagamy w konfiguracji i wdrożeniu tagów na Twojej platformie internetowej, w tym tagów analitycznych, remarketingowych i śledzenia konwersji.
Niestandardowe Rozwiązania: Tworzymy niestandardowe tagi i śledzenia, które są dostosowane do Twoich unikalnych potrzeb i celów biznesowych.
Monitorowanie i Optymalizacja: Śledzimy wydajność tagów i analizujemy dane, aby dostosować strategię tagowania i poprawić efektywność reklam (np. kampanii Google Ads).
Integracje Zewnętrzne: Pomagamy w integracji Google Tag Managera z innymi narzędziami i platformami, aby zapewnić pełne wykorzystanie danych.
Dzięki Google Tag Manager możesz lepiej kontrolować i analizować dane na swojej platformie internetowej co przekłada się na bardziej trafne decyzje biznesowe i efektywne strategie marketingowe. Możesz między innymi zoptymalizować kampanie sponsorowane dzięki dokładniejszemu wskazaniu kierunku konwersji algorytmom odpowiedzialnym za reklamy. Skontaktuj się z nami już dziś, aby zoptymalizować swoje działania online.
Porozmawiajmy o skalowaniu Twojego biznesu w sieci. Skontaktuj się z nami.
UWM, Kanafojskiego 4/2, 10-722 Olsztyn
© Copyrights 2023 | ecommersowo.pl